14 oktober 2005

Natacha Sunk

Man kan läsa i Expressen om Natacha Peyres skandalturné. Riktigt journalistiskt skit, och kolla in de sunkiga bilder från hennes "privata" kamera som finns publicerade. De skulle kunna vara tagna av vilken 16-åring som helst on the loose i nån sunkig småstad. På bild 1 har nån spillt på hennes vänstra jugg och på bild 2 sitter hon och hennes sunkiga vän och förfestar i... en trappuppgång??? Så glamouröst. Jag kan inte hjälpa det: jag måste hacka på blonderade s.k. glamourmodeller med silikonjuggs, förmodligen för att jagär avis. Jag skulle också vilja visa snäckan för hela Sverige och sälja tonårsfestarbilder till Expressen. Snälla Expressen: varför betalar ni för sånt skit?






I dagboken kan man läsa följande:

"Onsdag 5/10
Åt middag med Vanessa. Vi har inte setts på tio år, men jag kände igen henne på en gång. Trots att hon opererat brösten och blonderat håret. Hon vill också vika ut sig. (Mamma undrar vad som hände med oss som barn.)
Kollade Paradise på kvällen. Det har verkligen blivit skittrist.
Somnade: 01.00"

Jag vilar min väska.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad jag älskar svenska översättningar av engelska fraser. "Jag vilar min väska". Tom bättre än "det är en bit av en kaka".