14 oktober 2005

Här är min version av trepunktslistan!

3 saker som jag gillar:
1. Chips
2. Dipp
3. Öl


3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
1. Fönster med mörker utanför så att man när som helst kan få syn på han i Scream viftandes utanför rutan.
2. Långa män med för korta byxor som jazzar fram när de går (finns bara en)
3. Nyhetsuppläsare och meteorologer på morgonsoffprogrammen som inte håller måttet

3 viktiga saker i mitt hus:
1. Min varmluftsugn
2. Min Hästens-säng
3. Min svartvita inramade bild av "Poets walk" i New York


3 slumpvis valda fakta om mig:
1. Jag stryker mina lakan och handdukar.
2. Jag kan prata och sjunga med munnen stängd, så där med kinderna uppblåsta.
3. När jag har druckit alkohol kan jag sjunga med i hela Welcome to the jungle

3 saker jag vill göra innan jag dör:
1. Bo med B i New York.
2. Åka med Mo till Japan
3. Videofilma mig själv medans jag dricker så mycket jag kan ur en hel back öl så jag ser hur jag ser ut när jag blir dragen

3 saker som jag kan göra:
1. Prata mig ur saker
2. Lista ut hur man programmerar videoapparater, ställer in kanaler på TV-apparater osv.
3. Laga mat

3 saker som jag inte kan göra:
1. Dyka från bassängkanten.
2. Göra havregrynsgröt.
3. Dölja när jag tycker illa om någon.

3 saker som jag säger mest:
1. Inte vad jag vet
2. Den är på gång
3. Jag är hungrig

3 kändisförälskelser:
1. Zlatan
2. Rob Lowe (innan han drog över den dära 16-åringen)
3. Slash

Inga kommentarer: