27 november 2005

Petite + fussball

I går kände jag som Anna. Mina snygg-dagar infaller tyvärr bara de vardagar då ändå inte särskilt många ser mig. När jag ska på fest hemma hos nån däremot - och inte kan ha mina högklackade och hence uppshapeande stövlar - då ser jag alltid ut som skit. Alltså:

i går, festlördag = ful-dag
i dag, tränings- och matlagningssöndag = snygg-dag.

I dag är förutom en snygg-dag också en bra dag på andra sätt - inte mycket söndagsångest alls. Kanske berodde det på att Ebba hade håret uppsatt?

Dock, efter gårdagens bet:

Arsenal - Blackburn 1, odds 1.36
Manchester City - Liverpool 2, odds 2.60
Wigan Athletic - Tottenham 1X, odds 1.44

som kukade ur på Tottenham, bettade jag i dag på:

Ascoli - Palermo 2, odds 2.65
Roma - Fiorentina Over 2.5, odds 1.74
West Ham United - Manchester United 2, odds 1.67
Messina - Inter 2, odds 1.70
Parma - Udinese X2, odds 1.42

som kukade ur på Palermo, bettade jag i kväll på:

Roma - Fiorentina Over 2.5, odds 1.74
Barcelona - Racing Santander Over 2.5, odds 1.58

så ska jag väl i alla fall inte ha förlorat pengar i helgen.

Inga kommentarer: