15 december 2005

Vem skulle ha varit med egentligen?

Jag har sett fram emot TV3:s 6-SATC-avsnitt-på-rad som gick igår så himla länge. Jag har iofs alla DVD-boxar, men de har varit utlånade i säkert ett halvår nu, och om det går SATC på TV:n så ser man på det, eller hur?

Tyvärr somnade jag (vilket jag förutsett att jag skulle göra, jag har svårt att vara vaken efter kl. 22.30) redan en bit in i andra avsnittet så jag är fortfarande väldigt SATC-otillfredsställd. Måste nog snart begära tillbaks mina boxar, haha. Jag har tidigare tänkt på en grej som jag mest hållit för mig själv, men nu bara måste jag få ur mig det och om möjligt få hjälp av någon! I avsnittet som var nr 1 igår, "Escape from New York", så gästspelar Sarah Michelle Gellar som en slags agent i filmbranschen, och hon skickar Carrie vidare för att träffa den blivande producenten, Matthew McConaughey, som spelar sig själv (f.ö lysande! "-That's bullshit Carrie and you know it!"). Men - när Sarah Michell kupar händerna runt munnen för att viska producentens namn så säger ljudet "Matthew McConaughey" medans munnen säger något annat.

Vad säger munnen? Vem var påtänkt från början att spela sig själv som producent? Har funderat på om hon säger "Will Smith" men det stämmer inte riktigt. Jag vill veta vem!

1 kommentar:

Anonym sa...

OMG! Har jag aldrig tänkt på, vilket detektivarbete som föreligger. Om jag hinner ska jag kolla på just dessa avsnitt igen i helgen och komma med ett utlåtande.