08 december 2005

Expressens tidsuppfattning #2

I går hade Expressen ett bildspel av Britney och hennes äktenskap:


Bild: De går hand i hand, Britney är gravid.
Expressens rubrik: Britney flög till Las Vegas i måndags.

Bild: De står på en balkong, har inte ens gift sig ännu.
Expressens rubrik: Strax efter kom Kevin. Ett desperat försök att rädda förhållandet, månne?

Bild: De sitter i en bil just efter bröllopet och ska ut och fira.
Expressens rubrik: Paret har även setts ute tillsammans nattetid.

Bild: Deras första date, på beachen i Santa Monica typ våren 2004.
Expressens rubrik: De har också tagit sig tid att koppla av på stranden tillsammans.

Bildspecialsansvarigspersonen: fan, jag orkar inte, jag vill gå hem, jag rafsar fram 12 bilder av Brit och K-fed, sätter ihop dem till ett bildspel och hittar på att bilderna är tagna nyligen - det blir skitbra!

Fan, det kan inte krävas mycket brains för att jobba på Expressen.

(ja, jag vet att jag har obehagligt bra koll på när bilderna egentligen är tagna.. what can I say - I love the lady):

Inga kommentarer: