06 april 2006

Boo

Jag har varit bortrest i några dagar så jag hade missat lite Big Braader. Hence har jag också missat Mr Boo. Som är ganska söt och skamlös men som i ärlighetens namn måste tro att han dött och kommit till himlen med tusen oskulder (förutom att han väl inte är muslim och att brudarna i BB knappast är virginas). Såg ni i kväll? Jag hade tjuvkikat på sajten så jag visste att hon den norska med spetsnäsa och den nya svenska som ser ut som Plosjö skulle ge Boo "a massaaaage" och slita av sig kläderna. Och så fick man inte ens se så långt. Surt. Fast jag tror inte de låg med varann. Då hade väl kvällsblaskorna basunerat

Thaichock i Big Brother
- massagefesten slutade i samlag
Eller nåt sånt. För övrigt håller jag med Popjunkien om att Jessica är rena fröjden där inne. Men in med Mufflan igen - lite catfight mellan honom och den där "sköna killen" vore smut att se. Över Jessicas gunst.

Inga kommentarer: