13 april 2006

Big Brother Extravaganza

I dag på gymet såg jag en repris av Debatt i SVT och diskussionen om paparazzis och lagstiftning och hela det köret. I början - strax innan den första diskussionen, om Ahmadinejads kärnvapen, ska börja - påar Lennart P paparazzi-diskussionen genom ett kort snack med allas vår Linda Rosing och pekamedfingret-Nyhlén som nu tydligen jobbar med skvaller på TV4. Så säger han ungefär så här till Linda: "Och du är väldigt trött på att bli uthängd i media?" "Ja", säger Linda Rosing, "när jag själv inte vill det". Kolla inslaget själva (ungefär 1,50 in i programmet). Lindas jagvillsynas/jagvillintesynas-mentalitet är ganska roande. Och att Fadde lyckats ta sig in i en seriös artikel i DN ska vi väl inte ens prata om.

Snart ska jag kolla det jag missat av senaste veckornas Gilmore, men först måste jag snabbt avhandla Bingo Rimers nya fru. En googling leder mig till hennes hemsida. Kolla in biografin och svara mig sedan: hur är man om man är bimboaktiv? En aktiv bimbo? Lika aktiv som en bimbo? Aktiv på bimbosätt?

Inga kommentarer: