01 mars 2006

Werther's

Jag har upptäckt att Werther's numera gör sina Original i sockerfri version och jag har nu satt i mig två askar på två dagar. Vilken enorm ökning av salivproduktion i munhålan! Det borde de nog skriva en varning om på den lilla asken, efter det där om att överdriven konsumtion kan ge laxerande effekt. Jag sitter ju för fan och dreglar här på jobbet. Inte trevligt.

I övrigt händer inget alls, hence den illa uppdaterade bloggen. Men om jag måste så: 1. jag fattar inte detta med Ledin och fotbolls-VM. LEDIN!? Kan de inte bara återanvända bästa svenska fotbollslåten nånsin, E-types Campione? och 2. jag kan bara inte beskriva med ord hur lite jag bryr mig om huruvida Jessica Folcker ska uppträda på melodifestivalen eller ej, eller att Fame-Jessicas kläder är rökskadade och 3. ikväll är det landskamp!

PS. Noterar att de som gör Werther's också gör Riesen! Och Toffifee! Och Merci! Det kunde man väl ge sig fan på. Tysk, tysk reklam.

Inga kommentarer: