12 september 2006

Kan jag få glida på ditt godis?

Christine Meltzer är sur. Hon vann inget igår. Man kan väl dela med sig av priserna, tycker hon. Nej, det kan man inte. Vinner man inte så kan det vara en indikation på att man inte är särskilt rolig och då ska man inte ha nåt pris. Speciellt inte om man faktiskt gör ett sånt uselt TV-program som Hey Beberiba. "Hallå, kolla på mig, jag härmar kungen och tycker att jag är jättebra." Det är Pontus Enhörning-varning på Hey Baberiba.

Även David Hellenius och Peter Magnusson var besvikna. "- Vi hade verkligen hoppats på humorpriset, men det blev inte så. Jag vet inte varför". Vilda Bebin vet varför. FÖR ATT NI INTE ÄR ROLIGA! Haha.

2 kommentarer:

Xtian sa...

Tack!TackTackTackTack! Äntligen nån som har sett ljuset.

Är så infernaliskt trött på Hey CRAPeriba-gänget. Och alla bara tycker att de "är sååå roliga".

Och det är dom ju inte. Tack igen.

Anonym sa...

I hear you sister. Jag skrev ett långt inlägg om det här en gång, men det tycks ha gått upp i rök.n Det är rätt mycket elevråds-spex över "imitationerna".

Imitationer = rätt trist
Dåliga imitationer = astrist