01 september 2006

Förälskad



Jag är lite kär i Anna Ternheim. Hur kan man inte vara det när hon gör låtar som "Bring down like I"?

Hon var förband åt Kent när jag & min kompis var på deras konsert för typ ett år sen. Då hade jag inte lyssnat in mig på henne utan vi satt & drack öl när hon spelade. Dumt. Vi missade halva "400 slag" också för då var vi och kissade. Jag har gjort mycket dumt i mitt liv.

Förresten, här är ett recepttips: Förälskade havskräftor. Fick det hos Mo & J förra helgen - så himla gott. Men med scampi istället för havskräftor.

2 kommentarer:

Carreca sa...

Ja, hon är toppen. Hon ska på turné i höst. Tix are on sale right now. Jag ska på gå Rival. Hon är ju....helt fantastisk.

Anonym sa...

hon är helt fantastisk! Jag blir inte trött på hennes skiva... om du gillar henne... tycker du nog om Ane Brun oxå! Har du hört henne?