30 juli 2006

Topp 10 SÄMSTA sommarlåtarna just nu:

De går knappt att lyssna på Tracks och Hitlistan just nu. Jag bara MÅSTE lista de 10 värsta sämsta låtarna som ligger där idag (utan inbördes ordning):

1. Boten Anna, Basshunter (han med fejkade samlagsbilder och överraskningen!) (Förresten, tänk att Expressen publicerar en av de fejkade samlagsbilderna som Basshuntern mår så dåligt över!)
2. Everytime we touch, Cascada (har nog spelats 5 gånger sedan kl 12 idag)

3. Naken, 250 kg kärlek (Ja men snälla!)
4. Fell in love with an alien, Galaxy Feat. Deejay Jay
5. Röd Mustang, Jan Johansen (Men snälla, igen!)
6. När kärleken föds, Shirley Clamp
7. Glassigt, Mange Schmidt (Trött trött trött på den)
8. Peek-a-boo, Cosmo4 (Gode gud!)
9. Tomas Ledin, Gilla Läget (gilla-la-la-la...! hur länge då???)
10. Shakira, Hips don't lie (jag är så TRÖTT på den, särskilt på Shakiras vulgo-röst-partier när hon sjunger på spanska)

Sen så trodde jag helt allvarligt att det var hon LaCream-Tess som var den Tess som sjunger Metal will stand tall med The Poodles. Så var det visst inte. Jag är lite efter. Vad gör LaCream-Tess nu för tiden förresten?

Hon var det inte.

Hon var det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, couldn't agree more!! På alla punkter. Utom det sista. Hade missat att nån Tess var med och sjöng alls.

Mo sa...

Fast jag gillar Cascadas låt! Den är så otrendigt eurodisco-ig och ger mig flashbacks till typ 1991.