17 juli 2006

Sommarfynd

Är inne på min andra semestervecka av fem. Har spenderat dagen på följande vis: sov till 8.30 när klockan ringde (symboliskt). Stämgde självklart av den utan snooz och sov en timme till. Käkade frukost med enorma mängder jordgubbar och enorma mängder starkt kaffe med mjölk i min älskade Starbucks-mugg medans jag kollade på "The Subway" från Seinfeld säsong 3.

Gjorde lite nytta i byggprojektet, bokade en tid för bilbesiktning och satte av för att hämta upp B och inhandla köksskåp & luckor på IKEA. Vilken jävla terror. Husvagnscampingen utanför varuhuset var fullsmockad och så även varuhuset - med tillhörande svettluktande massa av pöbel som ska fynda och flåsa med bacardi breezer-bakfyllestinkande munnar och vrålande happy meal-höga ungjävlar. Självklart var 50% av våra luckor slut så terrorn fortsätter senare i veckan.

Jag lyckades själv fynda följande:


Snyggo-filmer som ska avnjutas i en följd. Jag längtar! Snart kommer två kompisar förbi på väg ner till Sthlm. Vi ska grilla kycklingspett. Kyckling är gott.

Inga kommentarer: