01 juli 2006

Grandma-in-the-shower


Igår var jag helt desperat efter en ny duschcreme - har tappat bort min egen och har doftat som en Man senaste veckan då jag tvagat mig i B:s manliga dito. Befann mig på Ica (hur mycket jag än vill så kan jag inte motivera inköp av Biotherms underbara badgrejer just nu) och får för mig att jag ska frångå tidigare vanor och PROVA NÅGOT NYTT - så jag köper "Dove Cream Oil Shower Rosewood & Cocoa Butter". I morse testades denna nya produkt och dra åt helvete - det luktade gammal mormor om löddret! Det kändes som om den vita plastpallen och halkskyddsmattan inte var långt borta. Jag förstår varför tanter är så skrynkliga för den här tvålen var så stark så stark. Min hud drog ihop sig och skrynklades 45 år framåt i tiden. Den doftade nästan lut. Och parfym. Don't try this at home. Idag åker jag och köper LdB igen.

1 kommentar:

Linda K sa...

jag är definitift avskräckt :S