23 februari 2008

Lördag

Jag köpte inte gymkort. Men jag ska göra det måndag eller tisdag till veckan. Annars måste jag lämna tillbaks den fina fina Bondelidtröjklänningen jag köpte idag. Jag älskar den. Ska se om jag hittar nån bild.

Jag fick också fina smink-tabort-grejer från vår nyöppnade Apoteket Shop, en så fin Shop att det känns som att handla på Sephora. (Nästan). Det kommer fram en liten dam i vit rock typ 2 sek efter man kommit in och undrar om man hittar det man söker. Me like. Köpte div. snyggprylar från MQ och en mängd fina basplagg från Indiska. Jag var helt lös. Indiska is the shit när det kommer till basplagg. (Basplagg är en term jag avskyr för jag känner mig som 50 men jag tycker det är så ANVÄNDBART.)

Vad fick jag mer idag... jo. En rullgardin från Mairo.Och en dörrmatta. En fin fin bunke (ett av svenskans fulaste ord, next to Bröstvårta, en plastskål av bästa sort kan man väl säga) blev det också.

Efter allt detta var jag så glad och pratade så mycket att när vi kom till Ica för att handla lite grejer inför helgens matlagning så fick jag följande kommentar från käraste B: "Du blir ju helt HÖG av att shoppa". Och det är nog sant. Jag var småhög i flera timmar.

Inga kommentarer: