20 februari 2008

Frågor att fråga en rättvis Gud

Hur blir man lycklig? När bestämmer man sig för att bli vuxen? När ska jag hitta en frisör som förstår mitt hår? Hur hittar jag den ultimata mascaran? När är sista gången jag är bakis? När har jag pengar över efter den 11:e i månaden? Varför bryter jag alltid av en nagel när jag fått alla 10 lika långa? Vem ska trösta Knyttet? Kommer jag nånsin att få se Madonna live? Varför har folk börjat lämna kommentarer på vårt mer än två år gamla inlägg om Emilia De Poret? Ska det månne bli Vilda Bebins Bam Magera?

Ska jag ta mig i kragen och köpa träningskort i morgon?

Kommer jag att använda det till att trimma till min trinda lilla ponnykropp? Eller, inte så mycket ponny. Mer en otränad kallblodig travare.


Svar till ha_ha@notsomuch.com

Inga kommentarer: