19 december 2007

Carrot-tan-man


Jag sitter med skräckblandad förtjusning och ett stelt leende på läpparna och tittar på Room Service: Johnny & Mattias gör om en källare hemma hos Pernilla Wahlgren & Joakim "carrot-tan-man" Lennholm. Jag kan inte sluta titta.

Herregud: nu föreslår Johnny i Room Service att de ska måla en maffia-kille i kritstrecksrandigt på en av paret Wahlgren-Lennholms källarväggar. Känns väl lite inappropriate om man tänker på att P:s italienske exmake är lite smådömd för att ha använt maffiametoder... kan man väl lugnt säga:

(enligt Aftonbladet är detta ínspelningar av telefonsamtal dem emellan)
...
Pernilla: Vadå kört?
Emilio: Kört! Förstår du vad jag säger till dig? Fattar du att jag är italienare i grund och botten i mitt blod. Har du sett filmer hur dom gör med människor som fuckar med sina familjer, har du fattat det någon gång?
Pernilla: Ja, men"
Emilio: Har du fattat det? Jag kommer att klippa din jävla snubbe och få tolv års fängelse, har du fattat det?

Hmmm... skulle tro att en maffiakille på källarväggen inte uppskattas.

Inga kommentarer: