14 december 2007

All I want for Christmas...

Här följer min jul-önskelista. Utan inbördes ordning:
  1. En Kitchen Aid-köksmaskin
  2. Påskharens undergång
  3. En Seinfeld-box
  4. En lyxhelg på Krägga herrgård
  5. 10 kilos viktminskning (börja träna, ditt lata as)
  6. Obegränsat med chips & dip i ett helt år
  7. Singstar
  8. En vecka i Kebnekaise-fjällen (2008 ska jag ledigt knata upp med chipspåsen i ena näven och ciggen i den andra)
  9. En snickare som snickrar lister och takskarvar i 3 dagar
  10. Att Per Gessle inte syns i media på hela 2008
  11. En liten hund.
  12. SM-guld för Timrå IK (vilken bubblare!)
  13. Att Red Hot Chili Peppers kommer till Sverige under 2008
  14. Inget mer från Hey Baberiba-gänget
  15. Nån schysst mediaspelare med gigantiskt minne som klarar av alla filtyper så jag kan kolla tv-serier när jag reser
  16. Den ultimata mascaran
  17. Den ultimata foundationen
  18. Att snart få träffa mina amerikanska barn. De är 2 till antalet och nu hela 12 år äldre än när de var mina amerikanska barn. Det är snart ett helt år sedan jag såg dem sist. De fattas mig!

Det blev inte fler än så! 18 önskningar. Den 26 december åker jag förresten till Malta. Det är en väldigt bra julklapp.

Inga kommentarer: