21 juli 2005

Journalist som fått storhetsvansinne?


Läste i Expressen om Jude Laws (mums by the way) otrohet.

"Förhållandet ska ha inletts under en filminspelning i USA. Laws son ska ha upptäckt dem. Jude Law lever ihop med sin fästmö, skådespelerskan Siena Miller. Hon uppges nu befinna sig i ett helvete, enligt en källa i Sun."

Uppges befinna sig i ett helvete enligt en källa i Sun??? Hallå!!! Nöjesjournalister. Tar sig själva och sitt skrivande på FRUKTANSVÄRT stort allvar. Tänk när jag såg en intervju i Dolce Vita (jag är en skvallerhora jag med, det förnekar jag inte) med nån som jag inte minns vad han heter, typ Daniel Nyhlen, de ser likadana ut allihop, där han på fullt allvar använder sig av termen "rasa". "...och då rasade ju naturligtvis folk..." Jag tror han fick till även att han själv rasat vid något tillfälle. Lovely.

Inga kommentarer: