26 november 2007

Vad jag drömmer om

I natt drömde jag att jag var och klippte mig hos Systrarna Graaf. Det var Hannah Graaf som klippte mig och hon slingade och blekte hela mitt hår superljust och satte i hårförlängningar, så jag fick samma frisyr som hon. Jättelockigt blev det också. Sen så skulle hon sminka mig också men hon tog så lång tid på sig att jag helt sonika gick därifrån - på uppmaning av Magdalena. Jag gick utan att betala. Hah!

(Såg en stund på Ranking the Stars igår. Kan möjligen vara därför jag drömmer om Systrarna Graaf. Ranking the Stars är ett mycket obehagligt program tycker jag, och Anna Book är ömsom läbbigt öppen om sitt sexliv och ömsöm sur och trulig. Andreas Lundstedt är programledarmässigt som en yngre version av Bruno Wintzell när han ledde Tutti Frutti.)

Inga kommentarer: