28 november 2007

Dexter or not?



Fråga: är Dexter värd att ladda hem och se ikapp? Jag är väldigt nyfiken på serien men orkar inte se den om den bara är halvbra. Och börjar jag se den kommer jag nog att fortsätta se den även om den bara är halvbra. Klarade mig undan "Ugly Betty" med blotta förskräckelsen.

Detta bäddar lite för en lista över serier jag aldrig börjat se (* = skulle nog vilja men det är lite för jobbigt att titta ikapp allt):
  • Sopranos *
  • Bones
  • The 4400
  • Prisonbreak
  • 2 1/2 män
  • Ugly Betty
  • My name is Earl
  • Heroes *
  • O.C
  • L Word
  • Örnen*
  • Brothers and Sisters
  • One Tree Hill
  • Entourage
  • Las Vegas
  • Skärgårdsdoktorn

Serier som jag slutat se eller bara ser om det inte finns nåt annat att se:

  • Ally McBeal
  • Cityakuten
  • Christine
  • Joey
  • CSI Miami & NY
  • Gilmore girls

Inga kommentarer: