27 november 2007

Nej, jag säger nej!

Lina har effektivt distraherat mig från dagens uppgift. Jag kastar mig istället över denna lista med liv och lust: 8 saker som jag aldrig, no way in hell, skulle få för mig att prova på... (vissa saker skulle jag kunna sätta "igen" framför.)

1. Golf. Jag föraktar hela företeelsen. Fjanta runt och inbilla sig själv och andra att man får motion. Hah!

2. Skrattyoga. Jag är inte särskilt hämmad, men där går gränsen.

3. Gå på Per Gessle-konsert eller julkonsert med Clamp/Aldén/Dawn-Finer el. dyl.

4. Ljusparty/Keramikparty/Sminkparty. Överhuvudtaget sammankomster med 100% kvinnor där man gruppmobbas till att handla skit.

5. Äta gröt. Konsistensen och lukten diskvalificerar effektivt gröt från min matsedel. Och grötätare är ofta så självbelåtet präktiga, i deras värld finns inget finare och bättre än gröt "du MÅSTE prova gröt, det är det bästa man kan äta till frukost, det lägger sig som booommuuuuuulllll i maaagen" . Ät din jävla gröt och håll käften, för fan.

6. Ta MC-kort. Jag är för rädd för trafik.

7. Se en skräckfilm ensam. Här är rädslan igen. Jag utsätter mig inte för det, helt enkelt. Såg "Pans labyrint" för ett par veckor sen och den vita varelsen med ögon i handflatorna förföljer mig fortfarande när jag är ensam och det är mörkt.

8. Låta tatuera in en delfin eller nåt annat fredligt.

Inga kommentarer: