20 september 2007

Om jag skriver så här så svara du så här

Förresten så tror jag att en mycket stor del av Gynning & Schulmans epost-växling är efterhandskonstruktioner. Eller åtminstone skriva med baktanken att "det här ska vi försöka göra en bok av, nu får vi det att verka spännande!" Har läst lite lösryckta citat, typ "jag dejtade Coci bara för att få träffa kungen" och det känns ju bara SÅ överinformativt.

Vet inte varför jag har denna uppfattning egentligen. Har inte läst ett enda av mailen i sin helhet - men jag ska köpa boken inom kort, bra läsning inför resan jag ska företa mig om drygt en vecka. Jag får väl antingen göra avbön eller säga Haha! när jag läst den.

Fast Popjunkien tror ju också det. Till viss del i alla fall. Och hon har ju läst den!

(Menar inte att dissa Carolina Gynning heller, gillar henne med!)

Inga kommentarer: