12 augusti 2005

Jag grinar när:

1. jag hör följande låtar (speciellt den del av låten som finns citerad)

- Lilla fågel blå med Staffan Hellstrand "du var så poetisk och nu går du i en annanvärld. Jag tror den kallas himlen och jag har aldrig varit där. Men när jag ser på alla stjärnor över himlen så önskar jag att du var här, och nu kan jag bara säga -Kom tillbaks"

- Lucky med Britney (Jag VET patetiskt men vafan) "if there's nothing missing in mylife then why do these tears come at night"

- Nothing else matters med Metallica "never opened myself this way/life goes on/welive it our way/all these words I dont just say/and nothing else matters ... trust Iseek and I find in you/ every day for us something new/open mind for a different view/and nothing else matters "

(Det finns fler, jag får fylla på)

2. Typ jämt när jag tittar på Oprah och det blir lite fint

3. När jag läser dikter/avskedsord i dödsannonser. Spelar ingen roll om jag känner personen eller inte. Värst är "Gråt inte Skorpan, vi ses i Nangijala" (fan jagbörjar grina nu till och med).

4. Filmer: - Ghost (när Patrick Swayze får inta Whoopi Goldbergs kropp ett tag (sjuktegentligen) och får sig en mysstund med sin älskade innan han tas upp i ljuset)

(får väl fylla på här också)

Inga kommentarer: