09 augusti 2005

Har gråtit lite och vill ha deg

Kollade på prisutdelningen när Kajsa fick sin guldmedalj. Då grinade jag. Tänk vad fint att bli så där glad, det skulle jag vilja bli. Ge mig en miljon nån så kan jag visa ren glädje. Nej förresten, ge mig typ tjugo, så jag kan slösa lite och köpa den där fina koftan från Free People och en assnygg ögonskugga från Chanel som kostar 560:- utan att få dåligt samvete. Och så skulle jag köpa en ny dator, för min har ett uppfuckat tangentbord som lite då och då ändrar betydelsen av tangenttryckningar, en gång blev alla tryckningar på bokstavstangenter kortkommando för att öppna Outlook Express. Jag använder ju inte ens Outlook Express. Mkt störande. (Och Nej, det är inget virus. Den är bara uppfuckad. Hela datorn.)

Jag skulle även köpa typ 100 små väskor till, jag har kommit underfund om att jag nog inte kan ha för många väskor. Idag såg jag kanske 7 stycken som jag ville ha. Och så skulle jag köpa fred på jorden såklart men det behöver jag väl inte säga.

Ska nu gå och lägga mig i min säng med strukna lakan (skulle vilja ha Hästens bruna linnelakan) och läsa Skugges "Men mest av allt vill jag hångla med nån". Kanske ska jag ha på mig mina nya Pudds - jag kan ligga och flippa med dem och sträcka ut benen och beundra dem. Jag får en helt ny gångstil när jag har dem på mig, det händer något med min fysik.

Spana förresten in Donna Karans visning som finns i senaste Elle på nätet, följ Donna Karan-länken och kolla speciellt in bild nr 6, en vit sak som är helt lovely. Kavajen på bild 1 är också super. Allt är förresten super. Jag vill ha. Gonatt.

1 kommentar:

Mo sa...

Jag grinade också.