14 oktober 2008

Let me be your... ROCK OF LOVE

Ja, den här rockstjärne-på-dekis-junkien är ju såklart helt SÅLD på Rock of love. Betar av minst två avsnitt per kväll. Mest fascinerad är jag över skanksen som enligt Bret Michaels är "25 of the most beautiful women in the world" - har sällan sett så många lönnfula (tack Carreca för uttrycket) tjejer på ett och samma ställe. Näst mest fascinerad är jag över att alla dessa vill ha Bret Michaels. Han har blivit rätt skabbig och det fordom så släta baby-fac:et är rätt spritplufsigt och solariebrunt/sminkat. Men goddamn this is good TV!


Vill här dela med mig av Bret på väg in på elimination night. Lägg märke till att karln har en ko-kappa på sig. Men - jag får erkänna... så fort jag hör tonerna av "Unskinny Bop" eller "Talk dirty to me" så vill jag, lite lite, innerst inne, vara där i Rock of Love och dansa runt the stripper pole i chaps och stringbikini jag ockå.


Inga kommentarer: