08 maj 2008

Lägesrapport Brännan dag 2 kl 21.24

Ena ryggfilén har lugnat ner sig. Den andra fortfarande illande röd. (Jag tror jag kan ha dåsat av en stund, i mitt falskt trygga tillstånd, och halkat över på ena sidan och tryckt ner den i solbädden.) Nytt är att magen vaknat till liv och nu är ilsket grisrosa. Vaderna fick sig en omgång nyss när jeansen drogs av i ett obetänksamt ryck. Svid.

Läget är alltså fortfarande miserabelt. Har ännu inte bestämt mig om jag ska gå på en ny omgång á 15 minuter igen (tänkte dra ner lite eftersom jag nog fortfarande kommer att ha små små blåsor) i morgon eftermiddag. Bestämmer mig nog vid trerycket. Ska man vara fin så får man lida pin. Det gör ju ont att vaxa benen också. Det här är bara lidande i några fler dagar och över en större yta.

Bit ihop nu för fan.

Inga kommentarer: