09 maj 2008

Fredagkväll i långa landet Falukorv

Ensam hemma. Fredag. Hurra, nu ska jag ta mig ett glas vin och krypa in under en filt i soffan och kolla på precis vad jag vill!

...fast jag tror jag slötittar på youtube istället. Fyfan vilket antiklimax.

Kvällens TV-buffe:

Så ska det låta
Good copy, bad copy (dokumentär om copyrightreglerna inom musik)
Sing-along
Talang 2008
Americas funniest home videos (dubbel-avsnitt!)
Hockey Ryssland-Vitryssland

... och så fortsätter det. Animal Planet sänder en rafflande film om om krigsföring i bergsmiljö. "Vargarnas slagfält". Mythbustersavsnittet om strömvirvlar som drar ner fartyg i havsdjupen har jag förmodligen sett tre gånger. Och jag ORKAR inte se Las Vegas: Ocensurerat på TV400.

Vänta nu... jag har ju faktiskt det senaste "Grey's Anatomy" undansparat... det får nog bli det! Eller "Scrubs" på DVD.

Inga kommentarer: