24 september 2005

Sit. Och dra upp jeansen ur stövlarna!


Tja. Hade en liten nittitalsrevival nu på morgonen, har lyssnat på Massive Attacks Teardrop som är nåt så fruktansvärt bra. Minns ni deras video? Med ett FOSTER som sjunger! Läskigt som fan. Jag blev alltid illa till mods av den videon, men attans vad bra den är. Läskigast var när det började blixtra och fostret blev rädd.

Är helt hooked på Cardigans fine wine. Jag vill vara lika snygg som Nina Persson. En av få som kan ha jeans innanför stövlarna och komma undan med det. Jag har sett riktiga skräckexempel på jeans innanför stövlar - varför tror så många att de är snygga i jeans instoppat i alltför höga stövlar bara för att det är modernt? Det krävs lite stil, förmåga att gå i högklackat utan att knäa eller gå hjulbent och en sjujäkla body för att komma undan med det. Maffiga lår och en stor jävla röv ovanför stövelskaften = not so much. Självdistans tack.

Jag håller på att fundera på hur det ska gå med mina planer på att köra med Kjol till stövlar i höst, mina knän lämnar en del i övrigt att önska.

Well it's been a long slow collision,
I'm a pitbull, you're a dog,
Baby you're foul in clear conditions
But you're handsome in the fog
So I need some fine wine and you, you need to be nicer

Inga kommentarer: