24 september 2005

I'm on a roll!

Tar igen en månads icke-bloggande. Kolla in det här. Längst ner finns Robert Gustafsson. Han ser ju ut som en av sina karaktärer! Så vansinnigt söt.

Jag vill vill vill ha en 5-färgs ögonskugga från Dior, i underbara bruna toner. Kanske får gå på Lumenes budgetvariant. Köp förresten aldrig en påstått intelligent mascara från Lumene! Värdelös. Har nu Cliniques High Impact mascara, riktigt bra. Däremot så kan jag rekommendera Lumenes foundation, jag har Double Stay i nyansen 1, cream beige. För jag har så blek hy. Jag är nästan grön i ansiktet när jag är osminkad, så blek är jag.

Förresten så är jag besatt av min Juicy Tube. Jag behöver känna den underbara doften hela tiden. Vet inte hur det ska gå eftersom jag nog tänkt handla mig ett skitsnyggt Stella Double-läppgejs från HR - ska jag kanske lägga lite Juicy ovanpå? I så fall skulle jag ju behöva ett Stella single.

Nu ska jag gå ner på stan och ta en fika med en gammal kär vän.

Inga kommentarer: