13 februari 2006

Halfpipe! Freestyle! Curling!

Jag är helt besatt av OS, vilket är dumt när jag sitter på jobbet utan TV. Det är liksom så mycket att ha koll på: har Lundqvist&co landat? Hur går det för Lag Peja Lindholm? Vad gör de för coola trix i halfpipen? Och så vill jag veta mer om reglerna för grenarna - hur många kvalificerar sig till exempel till final? Jag såg just att Anna Olofsson inte klarade sig till finalen i halfpipe, men nu är hon ju med i nåt utslagslopp. Varför då?

svt.se har de i och för sig rätt bra bevakning - men jag vill ha bild, rörlig bild. Med kommentatorer. Ge mig Jacob Hård! Ge mig stream!! Och om en halvtimma är det skidskytte. Man kanske borde ta ledigt?

Förresten håller jag med Malin Roos om att bedömningssporterna är jävligt jobbiga. Man riskerar ju alltid en Ara Abrahamian-förlust.

Inga kommentarer: