15 september 2008

Kärlek x2

Hemkommen från en lovely helg i Stockholm med shopping och kräftkalas med mina sweetie-vänner L & C som alltid ger mig så mycket skratt och kärlek. Vill ha dem närmare. Så, nog med Agneta Sjödin-klyschor. Dom är superbra helt enkelt och jag är så glad att de finns.

Hittade denna väska som jag också fick kärlek av, direkt genom skyltfönstret. Pang och jag var kär. Tyvärr var det

1. söndag och stängt

2. en prislapp på som sa 3.850:-

Så det var tur att nummer ett var ett faktum annars hade jag skuldsatt mig. Jag har aldrig känt sånt begär efter en väska förut. Nu kommer nästkommande månader gå ut på att hitta en finansieringskälla för väskan. Kanhända skickar jag dit Mo redan nu i veckan för att lägga vantarna på den.


Bilden gör den inte rättvisa på något sätt. Dragkedjorna på de små fickorna är liksom flerförgade i gult, rött och grönt. Klicka upp bilden och inspektera! Har ni sett en kopia nånstans?

Inga kommentarer: