27 juni 2007

Mailkonversation mellan Jo&Mo del 3: Jo loses it

Har inte vänt huvet upp å ner och ruskat. Det hjälper inte, mitt hår är som ett eget näste med hundratals möjligheter för dem att göra sig hemmastadda. Det är ju liksom fluffigt och så är det d'fi och spray i det också. Missommar ska vi spendera hos A&K i deras hus. Jag funderar på att köra faktiskt*. Vi ska vara där från typ 14. Orkar inte va bakis, vill inte förlora hela lördagen. Jag hatar att vara bakis. Och jag blir ju alltid så bakis för jag ska hålla på och dricka spritdrinkar kl 3 och cigga oavbrutet.

Fyfan vad trött jag kan bli på mig själv. Jag skulle vilja byta fest-profil.

Så här är min festprofil:

* vill aldrig att festen ska ta slut = dricker för sent på natten
* tycker att jag alltid har plats för en cigg till = ännu mera bakis
* tappar bort saker, typ mitt glas, och tar nån annans istället
* tycker att konstiga saker är bra och roliga idéer - som att GÅ hem från stan till H (en mil) eller bryta arm med skitstarka människor
* byter e-postadresser med folk som jag vet att jag ALDRIG kommer att höra av mig till
* blir extremt barnslig och kan dra igång projekt av typen "vi klär ut oss"
* kan sätta igång matlagning som alltid misslyckas (fyllegravad lax där jag glömt dillen, pizzadeg utan jäst...)

jag vill bli lågmäld, insiktsfull, måttlig och lite sådär "mysig" istället.

* Körde jag? Nej. Såklart inte. MEN jag ändrade festprofil litegrann. Åkte hem innan två, drack mellis, ciggade bara 8 cigg och var inte bakis på lördan!

Inga kommentarer: