22 augusti 2009

Kan innehålla spår av barn

Vilda Bebin har hittills levt under parollen Garanterat bebi-fri. Dessvärre har jag nu insett, att efter vi båda (jag & syster Mo) berikats med varsin vild telning, att våra framtida inlägg kan innehålla spår av barn. Jag ber i förväg om ursäkt men lovar att jag ska vara fortsatt lika o-PK och cynisk oavsett om inläggen handlar om nåns obehagliga barn eller företeelsen barn eller ej. Jag har alltid tyckt generellt illa om både de flesta föräldrar (i sin föräldraroll, inte som personer. Jo, nog tycker jag illa om väldigt många personer som dessutom är föräldrar också, who the hell am I kidding) och jag tycker illa om de flesta barn (i alla former) och så kommer det att förbli.

(Jag tycker såklart om mitt eget barn. Nästan hela tiden.)

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag väger för- och nackdelar med barn (i så fall post wedding, vill vara full på eget bröllop - och ja, jag vet att det kan dröja år att bli gravid) och vill väldigt gärna läsa om. Tack.